Personaleforeningen Personaleforeningen
for ansatte ved Haderslev Kommune

Kære medlemmer

Efter en stille periode i Personaleforeningen er vi nu klar til at køre løs igen.
Bestyrelsen skulle lige hive luften efter en fantastisk generalforsamling, hvor der deltog 290 medlemmer.

Det var virkelig en dejlig aften for vores forening, hvor vi toppede den med, at vi alle blev godt og grundigt snydt af Jan Hellesøe.

Vi håber i bestyrelsen, at I alle er klar til at tage mod vores kommende arrangementer, hvor nogle bliver offentligtgjort sammen med dette nyhedsbrev.

I ønskes alle en god og solrig sommer.

Mange hilsner
Bestyrelsen.

Følg os også gerne på facebook: Personaleforeningen for ansatte ved Haderslev Kommune.
Der åbnes op for billetsalget mandag den 24. juni 2024 kl.08:00

Bunkeren og Søster is

Personaleforeningen inviterer til en rundvisning på Haderslev Katedralskole

Torsdag den 29. august kl. 1830-2030
på Haderslev Katedralskole.

Kom og oplev historien under Haderslev Katedralskole! Henrik Sommerlund, der er lektor i historie og samfundsfag på Haderslev Katedralskole, vil fortælle om bunkeren. Bunkeren, bygget i 1967, var en kommandobunker under den kolde krig. Den skulle sikre, at Sønderjylland, Vejle og Ribe kunne styres, hvis kontakten til København eller Nordjylland gik tabt.

Efter rundvisningen venter en lækker is fra Søster Is, som du kan nyde med en kop kaffe.

Arrangementet er for medlemmer med ledsager
Pris:75 kr.
Kontaktperson: Hanne Toft Bangsø, mail: hban@haderslev.dk, tlf. 40387110

Sort Sol

Kom og oplev Sort Sol

Onsdag den 25. september  2024 kl. 17:30

Mødested: Lægan Pumpestation. Hvor man efterfølgende kører i egne biler.

Arrangementer slutter på Øster Højst Kro med aftensmad.

I forhold til madbestilling, læs mere på vores hjemmeside og meld tilbage til Gitte Andersen.

Arrangementet er for For medlemmer, ledsager, seniorer, børn. Max. billetter er 4
Pris: 175 kr.

Kontaktperson: Gitte Andersen, mail: dinnaturvejleder@gmail.com, tlf. 22824418

Jesper Steinmetz - Live fra Amerika

Den 5. november skal der igen være præsidentvalg i USA, og hele verden følger med, når supermagtens nye leder skal vælges.

Jesper Steinmetz zoomer ind på sine erfaringer fra det udenlandske korrespondent-liv i USA.

Mandag den 30. september 2024 kl. 19:00
På kulturhuset Bispen

Foredraget er et samarbejde mellem Kulturhuset Bispen & LOF Syd.

Billetter á kr. 100 kan købes af medlemmer og ledsagere. Max. 2 billetter pr. køb.

Personaleforeningen har reserveret et begrænset antal billetter.

Billetten fra Place2Book gælder som indgangsbillet og skal forevises ved indgangen.

Kontaktperson: Jette Holm Rønne, mail jehr@haderslev.dk, tlf. 21199720

Pot og Portvin

Kom til en hyggelig aften med Pot & Portvin i Slotsgade 25 – SG25.

Tirsdag den 12. november 19:30-2200

Der er 2 timers  Pot med 3 plader pr. deltager & 1 glas portvin, som gerne må gives til sidemanden M/K.

Lasse Schmidt fra PORTVINSKÆLDEREN, Nørregade 4, 6100 Haderslev  flytter konceptet fra kælderen til SG25 denne aften.

SG25  har i øvrigt salg fra baren til fællesarrangementet sammen med personaleforeningen.

Arrangementet er for medlemmer, ledsagere, seniorer.  Max. billetter pr. medlem 2.

Ved spørgsmål kontakt Gitte Andersen, mail: dinnaturvejleder@gmail.com,  tlf. 22 82 44 18

Hanne Boel Trio

Hanne Boel besøger Månen i efteråret, sammen med guitaristerne Jens Runge og Jacob Funch, er det med et nyt album i rygsækken.

Lørdag den 23. november 2024
På månen- Kulturhuset Bispen.

Til koncerten på Månen spiller hun hits fra sin lange karriere.

Koncerten præsenteres i samarbejde med det regionale spillested Godset i Kolding.

Siddepladser. Unummererede.

Billetter á kr. 300 kan købes af medlemmer og ledsagere. Max. 2 billetter pr. køb.

Personaleforeningen har reserveret et begrænset antal billetter med rabat.

Kontaktperson: Jette Holm Rønne, mail jehr@haderslev.dk, tlf. 21199720

Anders Blichfeldt - Christmas Gospel 2024

Anders Blichfeldt vender tilbage til Harmonien – denne gang med sin fantastiske julegospelkoncert, bakket op af sit dygtige band og ”The Linda Andrews Singers”. Det blvier endnu større og flottere med et stort gospelkor, hvor linda Andrews er med både som solist og korleder.

Lørdag den 14. december 2024 kl. 16:00-18:00

Billetter á kr. 285,- kan købes af medlemmer og ledsagere. Max. 2 billetter pr. køb.
Personaleforeningen har reserveret et begrænset antal billetter med rabat.

Alle billetter udleveres ved indgangen fra kl. 15.20-15.50 (alle billetter er nummerede) ”Place2book billetter
kan ikke bruges.

Ved spørgsmål kontakt : Bertel Hansen beha@haderslev.dk

I er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen med spørgsmål.

VORES HJEMMESIDE
Unsubscribe   |   Ret din profil   |   Se i din browser