VELKOMMEN til vores nye hjemmeside

Kære medlemmer.

Langt om længe er vi nu i luften med Personaleforeningens nye hjemmeside.

SE HJEMMESIDEN

Hvis du har fået denne mail, så vil du også fremover få nyhedsbreve fra Personaleforeningen uden at skulle foretage dig noget.

Vi håber fra Bestyrelsen, at I synes om den nye hjemmeside, og hvis du skulle have forslag til forbedringer, så kontakt os gerne.

KONTAKT OS

Hvis du har en kollega, som har haft udfordringer med at melde sig ind i Personaleforeningen, så vil det nu være muligt.

Sig det endeligt videre, vi vil gerne være flere medlemmer, så kan vi også lave flere arrangementer.

Bestyrelsesmedlem i maven?

P.S. Hvis du har et lille bestyrelsesmedlem i maven, så mangler vi kandidater til vores Generalforsamling. Du er velkommen til at kontakte et bestyrelsesmedlem, som gerne vil introducere dig til det at være bestyrelsesmedlem i vores forening.

Ret din profil    |    Se i din browser
Christian X's Vej 39 · 6100 Haderslev