Personaleforeningen Personaleforeningen
for ansatte ved Haderslev Kommune

Kære medlemmer af personaleforeningen

Så har bestyrelsen holdt seminar og vi har mange gode arrangementer på vej  i det kommende år.

Vi starter ud med foredrag og musik på månen,  besøg på Erlev Skole,  samt familietur til Givskud Zoo.

Vi opfordrer til at du stadig tager fat i din kollega, så vi kan få flere medlemmer.

Billetter til vores arrangementer kan købes via vores hjemmeside www.personaleforeningen.dk

LISE NØRGAARDS MATADOR - FUP ELLER FAKTA. FOREDRAG MED JACOB WENDT

Jacob Wendt har været gode venner med Lise Nørgaard i otte år – lige siden han skrev den store officielle biografi om hende med titlen ”Lise Nørgaard – de første 100 år”. Han har desuden også skrevet bøgerne ”Matador” og ”Huset på Christianshavn”.
Med udgangspunkt i den store coffee-table bog ”Matador” fortæller han historien om det, man vist godt kan kalde for ”verdens bedste tv-serie”.

14 september 2023 kl. 19:00 på Kulturhuset Bispen.

Kr. 50,- pr. billet, salg til medlem og ledsager og seniorer

RUNDVISNING PÅ ERLEV SKOLE

Erlev Skole blev kåret som årets skolebyggeri i 2021! Kom og oplev den imponerende arkitektur og hør mere om, hvordan skolen blev designet og bygget for at skabe den bedst mulige læringsoplevelse for eleverne.

Du vil få en guidet tur på skolen, hvor du vil se nogle af de mest interessante og innovative funktioner i bygningen. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål og høre mere om, hvordan byggeriet blev gennemført.

4. oktober 2023 kl. 17:30 på Erlev Skole

Kr. 25,- pr. billet, salg til medlem og ledsager og seniorer

Kontaktperson: Hanne Toft Bangsø, hban@haderslev.dk, tlf. 40387110

HANNE VIBEKE HOLST "KRIGER UDEN MASKE"

Hanne-Vibeke Holst er en af Danmarks bedst kendte og mest populære forfattere.
Hendes nyeste roman “Kriger uden maske” er en roman om den danske modernist og billedkunstner Sonja Ferlov Mancoba.

24. oktober 2023 kl. 19:00 på Kulturhuset bispen

Billetsalget åbner 6. juni 2023

SØREN HUUS PÅ MÅNEN

Søren Huss spiller en intimkoncert på Månen sammen med musikeren Christian Balvig.

Huss spiller sædvanligvis på store scener sammen med sit band. I efteråret har han givet bandet fri og giver en række intime koncerter på mindre spillesteder. Vi glæder os til at få besøg af ham på Månen.

10. november 2023 kl. 20:00 på Kulturhuset Bispen.

Kr. 225,- pr. billet, salg til medlem og ledsager

ALBERTE WINDING MED BAND PÅ MÅNEN

At gå til en Alberte-koncert er lidt som at mødes med en gammel ven. Et varmt og favnende musikalsk fællesskab omkring de sange du kender og dem, der måske bliver de næste “Lyse Nætter”.

Hele Danmark er på fornavn med Alberte. Nogle husker hende som Luna i deres barndoms Bamse og Kyllingeunivers, nogle kender hendes bøger – børne, ungdoms og voksenbøger – og selvom Alberte også er både skuespiller og forfatter, så er det musikken, der har fyldt mest i hendes karriere.

23. november 2023 kl. 20:00 på Kulturhuset Bispen.

Kr. 150,- pr. billet, salg til medlem og ledsager

BESØG GIVSKUD ZOO

Tag til Givskud Zoo for at opleve dyrene, dinosaurerne, legepladserne, aktivitetslejrene, fodringer og andre aktiviteter.
Få en hyggelig dag med familien, hvad enten I tager safaribussen og får både sjove og lærerige informationer undervejs eller kører på safari i
jeres egen bil for at opleve dyrene.

Der må max. købes 6. billetter pr. medlem (medlem/ledsager + børn/børnebørn)

Billetten kan bruges på en valgfri dag,  i perioden fra primo juli og indtil den 29.oktober 2023

Billetpris:
Voksne: 125,-
Børn 3-11 år: 100,-
Børn 0-2 år gratis. ( Der skal ikke købes billet)

Billetsalg åbner 6. juni 2023

Kontaktpersoner: Hanne Toft Bangsø, hban@haderslev.dk, tlf. 40387110 eller Hanne-Louise Jensen, halj@haderslev.dk, tlf. 20531421

I er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen med spørgsmål.

VORES HJEMMESIDE
Unsubscribe   |   Ret din profil   |   Se i din browser