Besøg Europas største fængelsesmuseum i Horsens

Tag med personaleforeningen på en fascinerende rejse ind i en lukket verden. Fængselsmuseets dygtige rundviser guider dig gennem livet i fængslet fra 1853 til 2006.
Oplev spændende fortællinger om fangernes flugtforsøg, handel med stoffer og hverdagslivet bag murene.

Rundviseren er en tidligere fængselsbetjent, der har stor viden om både fanger og ansatte, og formår at gøre historierne levende.

Efter rundvisningen får vi to stk. smørrebrød i Brasseriet – fiskefilet, roastbeef eller æg og rejer. Til måltidet kan du vælge en forfriskende øl eller vand. Det er den perfekte måde at afslutte en inspirerende dag på, hvor du har fået indblik i fængselsverdenen.

Billetter á kr. 200,- kan købes af medlemmer og ledsagere. Max. 2 billetter pr. køb.
Sidste frist er 21.09.2024

Ved spørgsmål kontakt : Hanne Toft Bangsø, mail: hban@haderslev.dk, tlf. 40387110

okt 05 2024

Dato: 5. oktober