UDSOLGT – Katrine Muff – Fællessang på Månen

Katrine Muff overtog “Fællessang – hver for sig” på DR1 efter Philip Faber og blev der igennem kendt som en af Danmarks store fællessangsformidlere.

Det passer hende godt, for Katrine nyder at synge og brænder for at få os alle til at stemme i, fordi vi bliver glade af at synge sammen.

Denne eftermiddag synger vi sange fra Højskolesangbogen. Vi skal synge klassikere og nye sange – heriblandt nogle af Katrine Muffs egne melodier.

Hun har fem sange med i den nye Højskolesangbog, med tekster af Suzanne Brøgger og Stine Pilgaard.

Katrines passion for formidling, toner og fællesskabet om at synge smitter, når hun fortæller ærligt og humoristisk om, at være tro mod sin egen stemme og mødet med fællesskabet i musikken.

Siddepladser, unummererede.

Billetten fra Place2Book gælder som billet og skal forevises ved døren.

Koncerten finder sted på Kulturhuset Bispen, Månen, og Personaleforeningen har reserveret et antal billetter med rabat.

For medlemmer, ledsagere & Seniorer

Kontaktperson: