Indlæser Aktiviteter
  • Denne aktivitet er allerede afholdt.

Tur til Holmegaard Værk og Svanesøen i Operaen i København

Kom med på en tur, hvor vi først skal opleve Holmegaard Værk ved Næstved, hvor vi også spiser frokost og derefter kører til København, hvor vi skal se balletten Svanesøen i Operaen på Holmen.

NB! Når alle billetterne er solgt, vil I modtage mail med oplysning om, hvor de originale billetter til balletten Svanesøen skal afhentes!

Der er afgang med bus kl. 8.00 fra Hertug Hans Plads i Haderslev.

Der er ingen forplejning i bussen, så tag evt. selv en kop kaffe og brød med.

Aftensmad i København er for egen regning.

Der er mulighed for at købe øl & vand i bussen til og fra København.

Holmegaard Værk er beliggende i det gamle Holmegaard Glasværk på ved Næstved. Her kan man opleve glaspustere og internationale særudstillinger i verdensklasse – 42.000 stykker Holmegaard glas og 6.000 stykker Kähler keramik.

Holmegaard Værk præsenterer hvert år en række nye særudstillinger med fokus på enten glas, keramik, kunsthåndværk eller design.

Vi spiser frokost ca. kl. 12.30 på Holmegaard Værk og har derefter tid til selv at gå rundt på Holmegaard, inden vi kører mod København.

Ønsker I en vegetarisk/vegansk menu skal I give besked til Jette Holm Rønne. Se kontaktoplysninger længere nede i opslaget.

Når vi ankommer til København er der tid på egen hånd, indtil vi skal mødes igen ved bussen. Opsamlingssted oplyses på turen til København.

Balletten starter kl. 20.00. Gå ind i god tid inden balletten starter.

Vi forventer at køre fra København kl. ca. 23.00.

Pris 700 kr. pr. person, som inkluderer bustur, Holmegaard Værk inkl. frokost og billet til balletten Svanesøen.

For medlemmer: Ja.

For ledsagere: Ja.

For seniorer: Nej.

Max. 2 billetter pr. køb.

Sidste frist for billetkøb er søndag den 11.12.22

Kontaktpersoner:

Helle Bork, mail: bork@outlook.dk, tlf. 22303418 & Jette Holm Rønne, mail: jehr@haderslev.dk, tlf. 21486731.

Billedet fra Svanesøen er taget af fotografen Costin Radu.

Dato: 11. februar, 2023
Aktivitet kategorier: , ,