Indlæser Aktiviteter

Konge af i morgen på Koldinghus

Oplev udstillingen “Kongen af i morgen” på Koldinghus & spis inden udstillingen en lækker frokost i museets restaurant “Madkælderen”.

Koldinghus åbner dørene til en spændende rejse gennem både fortidens og nutidens kongelige historie. Udstillingen præsenterer et unikt portræt af Danmarks konge gennem fotografier, genstande, videoklip, malerier og lyd.

Kom helt tæt på vigtige øjeblikke og temaer i kongens liv. Se genstande, der har haft betydning for hans rejse som menneske og regent.

I Madkælderen får vi en lækker frokost inkl. en genstand, før I udforsker Koldinghus på egen hånd. Museet holder åbent indtil kl. 17.00, så I har rigeligt med tid til at dykke ned i historien.

Madkælderen på Koldinghus | Kongernes Samling

Billetter á kr. 300,- inkl. frokost & en genstand kan købes af medlemmer og ledsagere. Max. 2 billetter pr. køb.
Sidste frist er 12.10.2024.

Personaleforeningen har et begrænset antal billetter.

Ved spørgsmål kontakt : Hanne Toft Bangsø, mail: hban@haderslev.dk, tlf. 40387110

okt 26 2024

Dato: 26. oktober